رقص زندگی

این زندگیست؛ با خوب و بدش باید رقصید

17 - خداحافظ کنکور ارشد

  • پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۹۵
  • ۱۲:۳۰

آخیششششششششششششش
بالاخره کنکورم رفت پی کارش...

خدا رو شکر
خوب بود

الهی همه به خواسته شون برسن ... خدا جونم ما رو هم فراموش نکن 


++++ رفتیم فینال ... ایول کهکشانی ها ... معرکه اید

  • نمایش : ۳۷۲
  • reza majdi
    بشنو  و  باور نکن !!!!
    بشنو و باور کن
    والااااا
    :دی
    reza majdi
    خیلی کم خوندین !!!!! 
    شب امتحان ، دخترا :
    وای ... خاک بر سرم شد ، 20 دور بیشتر نکردم !!!

    شب امتحان پسرا :
    علی ، شایعه شده میگن فردا امتحان داریم !!!
    باور کنید من از اوناش نیستم
    بعضی وقتا خودجوش سه چهار فصل رو حذف میکنم تا برسم یه دور بخونم
    reza majdi
    سلام :
    من هم ارشد شرکت کردم ولی وقتی برای خوندنش نزاشتم

    خوش به حال شما ...

    میگین :

    آخیششششششششششششش
    بالاخره کنکورم رفت پی کارش...

    مامیگیم :
    ای بابا ، درس تموم شد ، سربازی شروع شد ...
    چقدر ما پسرا بدبختیم ، تازه بعدش چی ...
    خدمت هم تموم بشه ، میگیم ای بابا ، بگردیم دنبال کار ...

    سلام
    منم آن چنان شق القمری نکردمااااااااااااااااا... خیلی کم خوندم خیلی کم... حیف 700 تومنی که دادم مدرسان الهی کوفتشون شه
    خدا رو شکر من این مشکلات رو ندارم
    امیدوارم همه چی بر وفق مرادتون باشه
    ناشناس
    سلام...
    انشالله رتبه خوبی بیاری و ارشدم ب خوبی تموم کنی
    سلام
    ممنون
    arezoo
    ای جان
    ایشالا نتیجه ش هم ب مانند حال الانت شیرین باشه :×
    عزیز دلمی آرزو جوووونم
    ان شاا...
    Silent ...
    آخی عزیزم
    ان شالله موفق باشی عزیز دوست داشتنی

    خواستی به منم سر بزن خوشحال میشم


    سلام بانو
    ممنون ... ان شاا... همه نتیجه تلاششون رو ببینن
    من که میام پیشت ولی این اواخر کامنتم نذاشتم
    نمیتونم برات کامنت بذارم چرا؟؟؟
    نمیتونم کد امنیتی رو وارد کنم
    مهدی ابوفاطمه
    ان شالله قبول بشید بخونید بعد مثل من بیاد توصف دکترا
    ممنون
    ان شاا...
    سُـرور ..

    ای جان.. موفق باشی عزیزم..

    خوب بود؟! راضی بودی!؟

    مچکرم بانووو
    خدا رو شکر... راضی بودم تقریبا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">