رقص زندگی

این زندگیست؛ با خوب و بدش باید رقصید

19 - کهکشانی های قهرمان

  • يكشنبه ۹ خرداد ۹۵
  • ۱۱:۴۹

و اینگونه بود که قهرمان شدیم...

با وجود اینکه اتلتیکو واقعا خوب بازی کرد ...

رئال مادرید رو قشنگ تحت فشار گذاشته بود...

با اینکه دفاع رئال خیلی جا موند...

و با علم به تمام خوبی ها و قدرت اتلتیکو ولی بازم من یک رئالی هستم و تحت هر شرایطی کهکشانی ها باید قهرمان می شدند...

دقیقه 79 وقتی گل خوردیم گریه م گرفته بود :'(

وقتی کروز تعویض شد میخواستم برم زیدان رو بزنم هر چی باشه کروز خوب بازی می کرد و بازی ساز خوبی بود...

ضربات پنالتی قلبم تو دهنم می زد و با هر ضربه ای که گل می شد نفس راحت می کشیدم و ضربه بعدی میگفتم این یکی خراب میشه و اتلتیکو انتقام 2014 رو می گیره و اسم اتلتیکو مادرید رو جام خوشگلمون حک میشه... 

از بازیکن اتلتیکو که ضربه پنالتی رو گل نکرد نهایت تشکر و قدردانی رو دارم... مچکرم خوانفران بزرگوار :)

و در آخر بگم که کهکشانی های عزیزم مبارکتون باشه یازدهمین قهرمانیتون

جای کاپیتان کاسیاس خالی بود :(

ممنونم تیم محبوبم که قهرمان شدی

پر افتخارترین تیم دنیاییییییییییییییییییییی


reall


  • نمایش : ۳۲۰
  • ناشناس
    همین جا بسی بسیار تبریک می گویی ام 
    باشد که باعث خوشحالی و مسرت شود 
    والااااا
    همین جا ازتون تشکر می کنم
    بلی بسیار موجبات نشاطمان را فراهم نمود
    والااااااااااااا
    arezoo
    البته ک میشه جان من این چ حرفیه :×
    حضور تو ب واقع ب سان نور خورشیده . گرم و پر حرارت :*

    شبنم جانم نمیدانم چرا اینجا نمیشه جواب کامنت هات رو کپی پیست کرد!!! ب خاطر همین معذرت میخام ک مجبور شدم ب خاطر طولانی بودنشون توی قسمت بلاگفات اون ها رو کپی کنم!!
    خیلی برام عزیزی ارزوی مهربون و خواستنی
    :-*
    اشکالی نداره عزیزم من اونجا رو هم میخونم... از این به بعد هر روز میخونمش... تو راحت باش
    arezoo
    تبریک میگم :) به ُ به ُ به :)
    ما بازی رو از ی شبکه ی خارجی نگاه کردیم.. و ب خصوص پنالتی ها و برگزاری جشن. بدون سانسور و قشنگ . لذت بردیم . :)
    واقعاً رونالدو لباسشو از تنش در بیاره کجاش سانسور بر انگیزه !!
    یا وقتی دقیقه هشتاد بعد از گل بازیکن اتلتیکو رف نامزدشو بوسید :)) خب خوشحالی ه دیگه !
    واو
    عزیزدلم تو هم رئالی بودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    عاشقتماااااااااااااااااااااااااااااا
    عاقا خوش به حال شما... من از شبکه 3 دیدم و شبکه خارجکی نداریم حداقل من ندارم :(
    خو چه اشکالی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گویا سانسور برانگیزه!!!!!!!!!!!!!!!!!!! یهویی یکی به گناه میفته... الله اکبر
    چه خوب چه رمانتیک..... نامزد یه فوتبالیستم نبودیم بعد گلش بیاد ما رو ببوسه... هی زندگی :(
    چه خوب که هستی آرزو... ممنونم به خاطر بودنت
    reza majdi
    دمت گرم دیگه ، یه چیزی گفتی که  برم بارسلونی بشم !!!  ....
    همش پروژس که انجام شده و عکس های پروژه رو هم گذاشتم  تو وبلاگ که مدرکش هم موجوده در هر مطلب ...
    تخصصه ...
    reza majdi
    سلام :
    من دیشب تا دقیقه 80 نگاه کردم که یک یک شده بود
    بعدش پلکام رو روی هم گذاشتم و باز کردم دیدم ای بابا هوا روشن شده که ... ای بابا خوابم برده بوده که ... ای بابا تلویزیون تا صبح روشن مونده بوده ... ای بابا چند چند شدن اینا ...

    خدا رو شکر که رئالمون برد ... دست و جیغ و هورای بلند ...

    راستی عکسی از پنالتی ها هم میذاشتی یا جشنشون ...

    وایسا وایسا ... تلویزیون هنوز روشنه برم خاموش کنم !!!!
    سلام دوست رئالی
    پیش میاد... ایندفعه میگم رئال مادرید عفو کنه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">