رقص زندگی

این زندگیست؛ با خوب و بدش باید رقصید

20 - آخرین ایام نامبارک امتحانات

  • شنبه ۱۵ خرداد ۹۵
  • ۱۰:۵۳

خیلی دلم میخواد زود این امتحاناتم تموم شه و دانشگاه رو ببوسم بذارم کنار

هر چند دلم برا دوستام تنگ میشه

این 4 سال دوستایی پیدا کردم که لنگشون هیچ جای دنیا وجود نداره و خدا رو شکر میکنم از این بابت

ماه رمضونم اومد...

حالا ماه رمضون باشه و ساعت 9 صبح امتحان داشته باشی... به به چه شود

از همن جا از محضر اساتید گرامی معذرت میخوام بابت چرت و پرتایی که قراره تو برگه بنویسم... عاقا تقصیر من نیس تقصیر ماه رمضونه

تا تاریخ 1 تیر خدا نگهدار

برام دعا کنید... وضع درس خوندن این ترمم حسابی قمر در عقربه

  • نمایش : ۳۵۰
  • arezoo
    dlm barat tange.......
    من بیشتر
    ببخشید نبودم
    arezoo
    انشالا ک همه رو با موفقیت پاس کنی و تموم بشه بره . :)
    بوس ب جای خالیت :*
    فدات نفسم
    بوووس
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">