رقص زندگی

این زندگیست؛ با خوب و بدش باید رقصید

30 - مصاحبه از آنچه فکر می کردم به من نزدیک تر است.

  • سه شنبه ۱ خرداد ۹۷
  • ۲۳:۳۰

نتایج اعلام و تاریخ مصاحبه ها هم معلوم شده
آخه لامصب 20 م زمان مصاحبه س؟
خب مینداختین تو تیر همش رو

شاهد 20 خرداد
خوارزمی 3 و 4

تهران 9 و 10

 و این منم: 

داوطلبی که اصلا آمادگی مصاحبه نداره

سمینارش تموم نشده

پایان نامه ش فقط پروتکلش اجرا شده

مقاله ش هنوز پذیرش نشده

آخه کی با سه تا مقاله و دو طرح مصاحبه قبول شده که من دومیش باشم؟؟؟؟ امتیاز پایان نامه رو هم ندارم چون دفاع نکردم.


اگه اینا رو بیخیال شیم امروز واقعا روز محشری بود... بعد از سه ماه حس کردم هنوز زنده م.

امروز رو باید تو تقویمم هایلایت کنم... اونم هایلایت بنفش


امروز فیلم مصادره رو دیدیم... خیلی خوب بود... 

  • نمایش : ۲۸۱
  • معلوم الحال
    برو ثبت نام کن. Msrt نمره منفی نداره. فکر میکنم نمره بالای 50 برای داوطلبین دکترا قابل قبوله. راحتم هست. 
    ناامید نشوووو. تو رتبه برتری. 
    ثبت نام نکردم :)
    معلوم الحال
    چه خوب که طرح پژوهشی داری :)) بعدا باید از تجربیاتت بهره ببرم
    منم یه طرح در دست اجرا دارم که از اردیبهشت پارسال منتظر revise استادمم که بده چاپ کنن و ازش مقاله استخراج کنه. 

    کاش اردیبهشت آزمون msrt شرکت میکردی. 60 تومن میدی. نمره منفیم نداره :)) ببین خرداد ازمون ندارن؟  ماهی یکباره. 
    شاید بتونی قبل مصاحبه مدرک زبان بگیری (اگه تیر باشه)  
    کتاب دکتر رضا خیرآبادی برای استعداد تحصیلی و زبان اینا فکرفکر میکنم کتاب خوبی باشه - انتشارات فرهنگ. بری تو بازار و انقلاب ممکنه کتابای بهتریم پیدا کنی .

    این آدرس سایتشونه: http://msrt-exam.saorg.ir
    دیگه هیچ امیدی ندارم برا امسال
    تا فردا صب فرصت ثبت نام برای آزمون 1 تیر هست.
    7 تیر نتایج اعلام میشه و برا من فقط به مصاحبه دانشگاه تهران میرسه اگه قبول بشم و نمره کسب کنم.
    معلوم الحال
    بازم سلام
    کاش پذیرش داشت :)
    واقعا من به داشتن دوستی چون تو افتخار میکنم. 
    ینی چی شهریور دفاع میکنم؟ :/ 
    شبنم خانوم، شوخی میکنی یا حدی داری میگی؟
    مقاله نداری. مدرک زبان نداری. دفاعم نکردی :(( لااقل خوب خودت رو نشون بده 
    سلام معلوم
    مرسی مرسی بابت افتخار کردنت :دی
    یعنی بعد از اینکه پروپوزالت تو تحصیلات تکمیلی تصویب شد تو 6 ماه بعد میتونی دفاع کنی و من شهریور میشه 6 ماه که از تصویب پروپوزالم گذشته.
    من سه تا مقاله دارم.
    دوتا طرح دارم
    اینا همش امتیازه.
    دفاع نکردن به خاطر اینه که شهریور فارغ التحصیل میشم و این برام خیلی عالیه که بلافاصله قبول شدم.
    فقط مدرک زبان ندارم متاسفانه :(

    معلوم الحال
    سلام بر دکتر جوان
    من همش منتظر اعلام نتایجم ببینم تو و استادم کجا قبول میشید :))
    برو خوارزمی بغل دست استاد من د:
    صد البته تهران یه چیز دیگه ست 😉 اسمش دهن پرکن تره. 
    راستی چرا تربیت مدرس نزدی؟ اونجا بری دیگه کسی موقع استخدامی نه نمیتونه بهت بگه

    تو دانشجوی ارشدی دکتری قبول شدی؟؟  بجنب تنبل خانوم ، زود دفاع کن که بری واسه مصاحبه . راستی آزمون زبان دادی یا نه ؟ اگه دادی نمرت چند شد؟
    سلام معلوم
    خوارزمی دیگه خوارزمی قبل نیست. البته هنوزم دکتر نقیب زاده و دکتر قائدی رو داره.
    تربیت مدرس رشته من پذیرش نداشت.
    من استخدام رسمی هستم معلوم.
    من ارشد رو هم بلافاصله خوندم و الان یک جوان موفق در حیطه تحصیل و کار محسوب میشم.
    شهریور دفاع میکنم. 
    نه ازمون زبان ندادم. هرچی بلد بودم یادم رفته.
    چه کنم؟؟؟؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">