رقص زندگی

این زندگیست؛ با خوب و بدش باید رقصید

34 - از هر دری سخنی

  • چهارشنبه ۱۶ خرداد ۹۷
  • ۱۲:۲۳

خب خب ماه رمضون هم داره تموم میشه و الوداع  (حالا نیست خیلی روزه میگیرم!) حقیقتا خدا به همراهش باشه :)

ماه رمضون سختیه. این سه روز که من روزه بودم خیلی سخت گذشت. نمیشه با زبون روزه درس خوند و این بدترین قسمت ماجراس. حالا گشنگی و تشنگی و خستگیش بماند...

از پایان نامه بگم که خدا رو شکر مشکلم حل شد و اگه خدا بخواد شهریور دفاع می کنم.

برای اولین بار در تمام عمرم یه درسی رو افتادم و به کسی جز " ح" نگفتم که درس ارزشیابی آموزشی رو افتادم. همشم تقصیر خودم بود. چون هیچی تو ذهنم نمونده بود.  " ح" گفت نرو سر جلسه و استاد حذفت میکنه و راست هم میگفت چون سال پایینی من همین درس رو نرفته بود و حذفش کرده بودن. آقا من تریپ درسخون برداشتم و رفتم سر جلسه. دریغ از یه کلمه که به ذهنم بیاد با وجود اینکه همش رو خونده بودم. حالا قسمت بد اتفاق اینه که رفتم پیش استاد و گفتم لطفا من رو مردود کن چون به خاطر معدلم نمیخوام با نمره پایین قبول شم. 

الان مث خر تو گِل موندم چون دو هفته بعد امتحان دارم و هنوز هیچی نخوندم. هفته بعد مصاحبه س و من هنوز انچنان آماده نیستم.

وقتی به درسام فکر میکنم لرز به تموم جونم میفته. سمینارمم با همون استاد ارزشیابی هستیم و من هنوز پروژه م رو تحویل ندادم. :'(

خدایا خودت بهم کمک کن. کمک کن تا اخر خرداد سمینار لعنتی رو تموم کنم.

خدایا به بزرگی خودت ببخش که از فردا روزه نمیگیرم.

دلم میخواد بشینم گلشیفته رو ببینم ولی در راستای اهداف متعالی درسیم موکولش کردم به بعد مصاحبه ها. تا قسمت 5 رو یه روزه دیدم و در یک حرکت انتحاری مابقیش رو حذف کردم :دی

آخ دلم مربای توت فرنگی میخواد... مادرم نکن با من اینکار رو... الان چه وقت مربا درست کردنه آخه اونم توت فرنگی... گرسنه تر شدم آخه.

کاش زودتر ماه رمضون تموم شه برم باشگاه و برم کلاس نقاشی و دوباره برم استخر. میخوام کلاس رقص (آذری) هم برم :)))))))

  • نمایش : ۳۱۸
  • ف
    نه بابا اشکال نداره.‌قربونت برم.. به خودشونم گفتم یادش رفته مثل اینکه...
    فدایت...
    خودش که اونقدر درگیره که حافظه ش از ماهی گلی هم کمتر شده.

    ف
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    اها.. ***  ** ** ** *** **** ** ****** *** ** ****** ******* ** ***** **** ** ** *** *******  به خودشم گفتم ولی مثل اینکه حافظه شم ماهی گلی هستش.   
    چه جالب :))))))))))))))
    ببخشید که یه کم نظرت رو ویرایش کردم.
    معلوم کجایی بیا ببینی فهمیدم 
    معلوم الحال
    هر چی بخوای بهت میگم :))
    یک بخشیش که مجازه رو بزار ببینم د:
    چی رو بذارم؟؟؟؟
    ف
    سلام شبنم جان.. چی می خوای از معلوم بدونی.؟ 
    هیچی
    فقط کنجکاو بودم چرا بهش میگی چوب شور
    که اونم دیگه حس فهمیدنم پرید
    معلوم الحال
    ینی غیر اصولی بلد بودی؟  😉😀
    یه کم
    یه کم هااااااااا
    ولی انصافا خیلی سخته
    مجید ...
    خوبه...
    خوشحالم برات...
    خداروشکر ک مشکلت درست شد...
    بیشتر مواظب خودت باش...

    مرسی
    معلوم الحال
    به به
    رقص آذری (کرکر خنده). رقص زنونه ش هم مثل مردونشه یا متفاوته؟
    نمیدونم که 
    تازه میخوام برم اصولی یاد بگیرم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">