رقص زندگی

این زندگیست؛ با خوب و بدش باید رقصید

35 - امان از امتحان

  • سه شنبه ۲۹ خرداد ۹۷
  • ۲۳:۴۶

خدایا

یه کمی عقل بهم عطا بفرما جووون عزیزت

اخه مگه میشه ادم شنبه امتحان داشته باشه و هنوز فقط یه فصل از 9 فصل رو خونده باشه؟؟؟ اونم امتحان سختی به نام ارزشیابی آموزشی اونم کتاب بازرگان.

اخه این چه دردیه که من دارم هااااااا؟؟؟؟؟؟؟
چرا درس نمیخونم؟؟؟؟

چرا؟؟؟

چرا لیست بلند بالای کارای این هفته م تیک نمیخوره؟؟؟؟؟؟

ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

در جهت درس خوندن اینستاگرام و تلگرام و اسکایپ رو هم زدم حذف کردم اخه... "ح" رو هم تحریم کردم و راس هر ساعت میگم میرم درس بخونم و هیچی هم درس نمیخونم خب...

یه سر دارم پر از فکر مث همیشه... وقت امتحانات بنظرم فکرای همسایه ها هم میاد تو سر من. 

چه کاریه پروردگاراااا؟؟؟؟؟ بهم انرژی بده درس بخونم خب.

مرسی

اه

  • نمایش : ۲۴۷
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">