رقص زندگی

این زندگیست؛ با خوب و بدش باید رقصید

39 - عزم رفتن

  • چهارشنبه ۲۸ شهریور ۹۷
  • ۰۰:۲۳

دوباره دارم به صورت کاملا جدی به مهاجرت فکر میکنم. اگه خر مغزم رو گاز نگرفته بود الان از مملکت اجنبی پست میذاشتم هاااااااا

دوباره دارم به فرار از این مملکت فکر میکنم. جایی که دیگه رسیدن به آرزوها و هدف ها در هاله ای از ابهامه. 

تا امروز برام سخت بود دل کندن از این خاک ولی خب همین امروز با خودم عهد کردم که دل بکنم از همه چی. با خودم عهد کردم برم و پشت سرمم نگاه نکنم. اینجا جایی برای هدف های من نیست. این رو وقتی فهمیدم که تو مصاحبه دانشگاه تهران دکتر سجادیه خودشون حرف خودشون رو نقض میکردن و مصمم بودن که نقض ایشون درسته و بدتر اینکه مصمم بودن که کار من راه به جایی نمیبره و موفق نخواهد شد و جواب نخواهد داد. من اما ایمان دارم که موفق میشم ولی نمیخوام اینجا تلاش کنم، چون میدونم تلاشم بیهوده س و یکی از دلایلی که از ته دلم خوشحال بودم که دکتری قبول نشدم همین بود. 

یک سال تمام یه وکیل تلاش کرد و درست وقتی همه چی داشت درست میشد من زدم زیر همه چیز و گفتم باید بمونم چون همه چیزم اینجاست. همه خاطراتم اینجاست. گفتم تلاش میکنم که دنیای بهتری برا خودم بسازم. استاد راهنمام گفت داری اشتباه میکنی اینجا جای تو نیست ولی من محکم ایستادم و گفتم میخوام به این مردم خدمت کنم و تلاش کنم خیلی چیزا رو تغییر بدم. اما امروز دقیقا به این نتیجه رسیدم اینجا جای من نیست. به صورت جدی دارم  درباره کشورها تحقیق میکنم. بیشتر تمرکزم رو انجمن تعلیم و تربیت انگلستان و استرالیا و کاناداست. کانادا یه غول در مقوله عدالت تربیتیه. هدف من کار رو مقوله سواد اخلاقی هست. 

میخوام برم که به هدف هام برسم.

به امید اون روز

  • نمایش : ۳۳۳
  • نیما
    سلام اگه کشوری رو انتخاب کردین برا رفتن, لطفا راهنمایی کنید مارو از جهت اینکه چطور  میشه رفت, امکانات اوناجا چطوره؟ ممنون
    سلام
    بهتر نیست خودتون باتوجه به شرایطتون و هدفی که برای رفتن دارید تحقیق کنید؟
    mr point
    تصمیماتی که در زندگی میگیریم مسیر زندگی ما رو تغییر میدن حتی اگر اون تصمیم، تصمیم به ظاهر بی اهمیتی باشه. 
    باید دید موندن یا رفتن کدوم به صلاح هستش و البته باید دید دل به کدوم رضایت میده و اگر ده سال بعد برگردی به عقب نگاه کنی آیا خوشحالی یا پشیمونی از تصمیمی که گرفتی 😊
    سلام
    قطعا باید همه جوانب بررسی بشه چون تصمیم سختیه
    احتمالا خوشحال خواهم بود. سعی میکنم باشم
    یک مرد!
    اگه  طناب رو. قطع کنی باید سر طناب رواز بین رفته بدونیاا
    از اونایی که رفتن بپرس چی به سر دلشون اومده
    به هر حال من با رفتن شدیدا مخالفم، با کندن شدیدا مخالفم دل کندن یعنی مرگ برای من نداشتن و نبودن کنار آغوش امن خانوادم یعنی بی امنی و ترس ... با این سن اگه بچه هام کنارم نباشن یه روز به مادرم سر نزنم یه روز یاد مرحوم پدرم نکنم شبش آشوبم و دیوانه وار بال بال میزنم که چرا ندیدمشون ...
    وای دلم براشون همین الان تنگ شد...
    به قول اون فیلمه نرو سمیه نرو اگه بری ....
    دل کندن سخته خیلی
    ولی خب من دارم تمرین میکنم که اگه شرایطم جور شد و رفتم زیاد برام سخت نباشه
    یک مرد!
    سلام
    دو طیف خیلی علاقه به رفتن از کشور دارن, نمیدونم چطور میتونن قبول کنن برن وسط هزار تا اجنبی زبون نفهم ...
    یکی از اون دو طیف معلمان اونیکی طیف پرستاران ...
    بابا بشین همین جا یه خانواده ای هست, یه دل بستگی ای هست یه رفع دلتنگی ای هست و هزار تا چیز واسه موندن اون ور چه خبره ...
    سلام
    من زمانی که از این طیف هم نبودم به رفتن فکر میکردم.
    بودن بین هزار تا اجنبی زبون نفهم ولی در امنیت و ارامش روانی بهتر از بودن بین هزارتا هم وطن زبون نفهم بدون امنیت و ارامشه
    مگه خونواده قراره تا اخر عمر با من باشه؟ دارم طناب دلبستگی ها رو قطع میکنم مرد
    مرد مُفرد
    خواهر من استعداد درخشان هست
    ولی نرفت
    برخلاف توصیه من
    من همیشه میگفتم ادم هرجایی که باشه باید تلاش کنه
    شاید اگه شبنم چند ماه قبل بودم میگفتم باید میرفت خواهرتون ولی الان میگم خوب کرده که نرفته. بره که چی بشه؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">