رقص زندگی

این زندگیست؛ با خوب و بدش باید رقصید

42 - غریب منم که از تو دور مانده ام!

  • جمعه ۴ آبان ۹۷
  • ۰۱:۰۱

چقدر این روزا همه چی قاطی شده نه؟
سفر تو، نبودن من، جدایی بهار و امیر، بارداری ژیلا، پیدا شدن سیگار تو کلاس، خوب کار نکردن پکیج خونه، یاد خاطرات گذشته، دی ماه نحس ۹۲، شکستنم.
چقدر اینروزا یاد گذشته میکنم. میدونم درست نیست بحث کردنش اما اگه اون تصادف لعنتی نبود الان همه چی یه جور دیگه بود.
دوشنبه برای مدت زیادی رفتی سفر و من بازهم نتونستم درست حسابی ببینمت. چند وقته درست حسابی همدیگه رو ندیدیم؟هوم؟
خیلی وقته دیدارهامون یک ساعته شده. خیلی وقته باهم قدم نزدیم، همش تو ماشین همدیگه رو دیدیم و تمام. خیلی وقته خرید نرفتیم باهم. خیلی وقته یه روز کامل رو باهم سپری نکردیم. خیلی وقته کسی ما دوتا رو باهم نمیبینه. چقدر خیلی وقت های ما زیاد شده نه؟
بیشتر هم میشه... سفرت خیلی زود رقم خورد. حس تنهایی عجیبی دارم. حتی خودتم امروز تو ویدیوکال فهمیدی. گفتی چرا غم داری تو چشات... یعنی نمیدونی با اینکه دو روز از سفر لعنتیت گذشته ولی من پژمرده شدم. میگی بی تابی من داغونت میکنه پس چرا رفتی سفر؟؟؟ با اینکه زیاد همدیگه رو نمیدیدم ولی خب اقلا در دسترس بودیم‌ هر لحظه که اراده میکردیم میشد ببینیم هم رو ولی الان چی؟ الان نمیرسم بهت. خیلی دوری و فقط از پشت صفحه مانیتور میشه ببینمت.
امروز دوره IBSE داشتیم. دوره خیلی خوبی بود.
تو راه برگشت یه سر به ژیلا زدم. گفت سه ماهه بارداره :) و خبر بدش هم جدایی بهار و امیر بود. خیلی یهویی شد جداییشون.
چهارشنبه تو کلاس سیگار پیدا کردم. هرچند بچه ها قسم خوردن که مال اونا نیست و متعلق به شیفت متوسطه اول هست؛ ولی خب حالم گرفته شد و واقعا برای خودم و نسل بعد خودم ناراحت شدم‌.
پک خونه خوب کار نمیکنه و سرده. حالا قراره بابا بگه بیان درست کنن. هوا سرد شده. اونجا هم سرده و من مطمئن نشدم که تو چمدونت لباس گرم به اندازه کافی هست یا نه. لعنت بهت با این سفر رفتنت اخه :)
فردا هم دوره دارم. نهار هم مهمون همکارم هستم. شب باید امتحان طرح کنم دوتا. هم برا یکشنبه و هم برا شنبه.
هیچوقت تا این حد با جزییات ننوشتم هااااا
بسه چرت و پرت گفتن
شبت بخیر جناب "ح"

  • نمایش : ۵۳۴
  • مجید ...
    سلام...
    اره گذشته دلتنتگی های خاص خودشو داره...
    سعی نکن فقط عمل کن البته کله شق تر از اونی هستی که به فکر قلبت باشی
    برای درست شدنت فقط یه چیز لازمه ....اونم جارو دستیه ...واِلا درست نمیشی
    .
    .مواظب دی ماه زندگیت باش...جدی گفتم این یکیو ...افرین خانوم معلم ...به بچه هاتم روش های نوین تقلب در عرض چیک ثانیه رو یاد بده چن سال پیش سفارششو کرده بودم نزار مثل ما نسل سوخته بار بیان.
    سلام
    سعی می کنم عمل کنم😁
    مواظبم
    شاگردام تقرب کنن به چهار قسمت مساوی تقسیمشون می کنم و میدم سه چهارمشون رو چرخ کنن... همینقدر خشن 😱👿
    مجید ...
    سلام...
    شرکت کرده بودم ...شبانه علوم پزشکی بابل ژنتیک پزشکی میتونستم قبول شم ولی برا من بابل ارزش نداشت
    اونم شبانه به لطف زبان و یکمی ژنتیک تونستم مجاز بشم دو درس دیگه رو خوب نبودم
    .
    خوب هستم ...به فکر خودم هستم ولی این فکرم به فکر یکی دیگس...
    .
    سالم برگشتم ...شد حتما مینوسم ...
    .
    مواظب قلبت باش گل باقالی خانوم
    سلام دوست قدیمی
    خب ایشالا دفعه بعد.. تو اونقدر باهوشی که فقط من میدونم 
    میدونی مجید ما هیچکدوم اونطور که باید به فکر خودمون نیستیم.
    دلم چقدر برا گذشته تنگ شده... یادش بخیر هاااااا
    خدا رو شکر که تموم شد
    سعی میکنم و اینروزا حالش یه کم بالا پایین داره
    هرسال وقتی به زمستون نزدیک میشم اینطوری میشه... میدونی که
    میــ๛ آنـہ
    امروز دوره IBSE داشتیم.

    این دوره مال چه رشته ای هست؟
    IBSE مخفف Inquiry based science education 
    این دوره یه شیوه اموزشی هست که جدیدا حدود بیست سال میشه ارائه شده.
    پرستش ^_^
    میدونم هیچی چیزی رو تو بدترین حالت نمیشه خوشبینانه نگاهش کرد ولی شما تو بدترین حالت بهترین ببینیدش:)
    اینجوری برا خودتون بهتره ...
    دنیا ارزش هیچی نداره بخدا یه روز بلند میشی میبینی خودتم دیگا تو این دنیا نیستی البته انشالله زنده هزار ساله باشید ولی ی واقعیته پس به هیچ چیز نگاه بدی نداشته باش عزیزم :))
    روزی همه ی این روزهام تمام میشه :))
    سلام
    منم قبلا سعی میکردم به همه چی خوشبین باشم ولی حقیقتا نمیشه و واقعا جان فرساست
    با اونایی که میگن دنی ارزش نداره به شدت مخالفم... دنیا اونقدر ارزش داره که کمتر کسی حاضره ازش دست بکشه و همه برای همین چیز بی ارزشی که میفرمایید داریم به سختی تلاش میکنیم که خوب و اروم و زیبا نگهش داریم.
    پدیده های بد به خودی خود بدی رو با خودشون منتقل میکنند و ربطی به خوشبینی...
    اینکه تموم میشه شکی نیست ولی مهم اینه چجوری تموم میشه... تموم شدنی که در مسیرش انسان تقریبا هلاک شده زیاد دلچسب نیست برای من. لذت نمیبرم ازش اینطوری :)
    یک مرد!
    خیلی جزیی و خصوصی شد!
    اره فک کنم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">