رقص زندگی

این زندگیست؛ با خوب و بدش باید رقصید

43 - سفر نرو

  • چهارشنبه ۹ آبان ۹۷
  • ۰۰:۰۸

غم گرفته روزگارم

بی قرارم

نبودنت چقدر سخته

به هوای تو من، به صدای تو من، به دنیای تو من وابسته شدم...

حس میکردیم این سفر میتونه یه کم از وابستگی های من و تو کم کنه ولی کم نمیشه. نفسم به شماره افتاده... خسته م... قلبم خسته س... روحم خسته س از این دوری

امروز که ماشینم خراب شده بود هول شده بودم اخه همیشه به تو زنگ میزدم و حتی اگه آب هم دستت می بود میذاشتی زمین و می اومدی پیشم.

اما امروز... شماره ت رو هم گرفتم ولی صدای در دسترس نمی باشد باعث شد یادم بیاد رفتی سفر و به این زودی هم بر نمیگردی... میدونی مث بچه ای که مامانش رو گم کرده بغض کردم و اشکام سرازیر شد ( همینقدر لوس؛ تقصیر خودته البته)


چقدر اینروزا اینجا زیاد مینویسم. ولی خب تنها جایی که راحت میشه باهات حرف زد اینجاست.

فردا تا دیر وقت بر نمیگردم. بعد مدرسه جلسه داریم احتمالا تا ۶.۳۰ و بعدش میخوام شام برم پیش مامان خوشگلت :) اونجا من میمونم و مامانت و یه دنیا اتفاق خوب ( داداش ر و داداش الف هم که خونه نیستن)


هنوز برای وقت خوابت زوده اونجا... ولی خب به ساعت اینجا شبت بخیر نبضم

  • نمایش : ۴۷۹
  • خاتون ..
    آخى ..چه حس نوشته ات خوبهه:) 
    انتظار کشیدن هم یه جورى سخته دیگه..امیدوارم زود تموم بشه.
    :)
    انتظار همیشه و برای هر کاری سخته... منم امیدوارم
    مرتضا دِ
    @نبضش :)
    😂
    یک مرد!
    نه نه نه نه ... مخالف نذاشتن و پست خصوصی ننوشتنم به شدت!

    اصلا بهترین کاربرد وبلاگ این تخلیه فشار روانیه
    شما بنویس اخرش اینه که سر در نمیاریم این کی بود اون کی بود
    هر چند من همش فکر میکنم برای برادرتون دارید مینویسین!
    من خودمم موافقم
    برادر؟؟؟؟ اخیییی برادر:))))))

    یک مرد!
    بازم خصوصی بود و من که سر در نیاوردم!
    درد هر صورت ان شالله هر چی خیر و هر وقت خیره پیش بیاد.
    اینجا تنها جاییه که میشه همینقدر خصوصی و راحت نوشت :)
    دیگه اینقدر خصوصی پست نمیذارم 
    ان شاءالله
    اجاره آپارتمان مبله در تهران
    سلام امیدوارم انتظارت زودتر به سر برسه
    مرسی 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">