رقص زندگی

این زندگیست؛ با خوب و بدش باید رقصید

50 - شنبه معروف :)

  • شنبه ۱۷ فروردين ۹۸
  • ۰۸:۲۶

سلام

صبح بخیر

چقدر منتظر این شنبه معروف بودم و برنامه ها داشتم براش :)

تعطیلات اواخرش کسل کننده بود و به صورت خاص این شنبه رو طلب می کردم. 

اما حالا...

حالا به غلط کردن افتادم و دلم نمیخواد بیدار شم. مطمئنم دلم برای خواب تنگ میشه 😢

البته خدا رو شکر شیفت ظهر مدرسه داریم و از این بابت خوش به حالمونه 😊😁

امروز حسابی حال دانش آموزانم رو خواهم گرفت 👿😈 دوتا کتاب رو از اول می پرسم ازشون. فردا هم امتحان ریاضی دارن از اول. خلاصه بخور بخواب ۲۰ روزه رو کوفتشون میکنم... والا ( نه درسی داشتن و نه مشقی. عوضش طرح عید و داستان رو باید اجرا می کردن که من عاشقشم وو واقعا اگه درست انجام بشه خیلی استعدادا شکوفاو شناسایی میشه).

مدرسه مون امسال هم طرح اسکان نوروزی بود و امیدوارم مهمونای امسال کمی فرهنگ بالاتری نسبت به پارسالیا داشته باشن. خواهشا اگه میریم سفر و قراره تو مدرسه بمونیم یاد بگیریم ازش مراقبت کنیم چون مهمترین و باارزش ترین مکان هست. نه اینکه دیواراش رو بنویسیم، قفل کمدها رو بشکنیم ببینیم چی داخلشونه، وایت برد رو با کارد خراب کنیم و حتی پارسال به دیتاپروژکتور کلاس هم رحم نکرده بودن و دستکاریش کرده بودن. باور کنید ما خیلی برای مدرسه زحمت می کشیم و کلی خرجش می کنیم تا حداقل محیط فیزیکی شاد و درخور شان دانش اموز و معلم باشه. یاد بگیریم ازش مراقبت کنیم


عجب بارونی میاد 👀⛈🌧☔



شنبه تون مبارک 🤣😂😁😊😭😢

  • نمایش : ۵۲۱
  • ...

    بنویس دیگه دوباره 

    پوسیدیم هی اومدیم دیدیم مطلب نیس😤

    :)
    معلوم الحال
    بارون هواتو داره، رنگ چشاتو داره
    قدم زدن تو بارون، با تو چه حالی داره
    ...
    خواننده داره میخونه‌ها 😄 سوء تفاهم پیش نیاد. 🤭

    سال خوبی براتون آرزو می‌کنم.
    چقد خاطره دارم از این اهنگ
    😂

    سال نو مبارک مستر معلوم
    یک مرد!
    سلام صبح شما به خیر

    مگه تهرانم مدرسه اسکان نوروزی داره؟؟

    چرا فکر کردم شما تهرانی اصلا !!

    خداییش پیک شادی به بچه ها بدین یعنی چی ببست روز تمام بچه درس نخونه، خداییش سیستوم فشلی دارن پیاده میکنن تو اموزش و پرورش !


    سلام
    آقا آقا کی گفته من تهرانم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    همه چی سرجای خودش. طرح عید و داستان خیلی عالیه اگه درست اجرا بشه
    امروز قشنگ نقره داغشون کردم. خداییش جز دو نفر بقیه عالی بودن :)
    مرتضا دِ
    بارون نمیاد!
    همون صبح بارون اومد طرفای ما
    خاتون ..
    هپى شنبه شما هم :)
    ولى بنظر من گناه دارن بعد از اینهمه خوش گذرونى یهو اینجورى تو ذوقشون بخوره..لذا خواهشمندم کمى در این ضمینه قصور بفرمایید :))
    :)
    قصور ننمودیم والا 😁
    قشنگ پرسیدم و جز دو نفر مابقی عالی بودن. خودشونم میگفتن خانوم چی شده که تلافی می کنید.
    ایشالا از فردا تدریس شروع میشه و دوباره به روال عادی برمی گردیم.
    جناب قدح
    سلام :)
    همچنین شما
    سال خوبی داشته باشین:)
    سلام جناب قدح :)
    امیدوارم سال پیش رو پر از شادی باشه 😊
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">