رقص زندگی

این زندگیست؛ با خوب و بدش باید رقصید

4

  • دوشنبه ۱۱ آبان ۹۴
  • ۱۰:۰۶

چقد این روزا خوابم میاد D:

حالم از خودم و کل این زندگی به هم میخوره... 

با وجود اینهمه بی حوصلگی و بی اعصابی و هزار و یک درد و مرض ولی بازم به روند تغییراتی که شروع کرده بودم تو خودم ایجاد کنم ادامه میدم... خدا رو شکر اقلا تو این یه قلم کم نیاوردم هنوز

دلم برا بلاگفا و دوستای بلاگفایی تنگ شده.. همشون خیلی کمرنگ شدن...

کاش بتونم گمشده ها رو پیدا کنم و بقیه هم مث قبلنااااااااا بنویسن.... هعیییییییییییی


  • نمایش : ۲۲۶
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">