رقص زندگی

این زندگیست؛ با خوب و بدش باید رقصید

7

  • دوشنبه ۵ بهمن ۹۴
  • ۱۸:۱۲

قبلنا هر روز وبلاگمُ آپ میکردم و روزانه هامو مینوشتم

اما الان...

همش 6 تا پست گذاشتم اینجا...

جووونی کجایی یادت بخیر D:

دلم برا دوستای وبلاگیم تنگ شده بدجور ولی همشون خیلی کمرنگ تر از من شدن متاسفانه :(

امتحانات به خوبی و خوشی تموم شد و همش یه ترم مونده دوران کارشناسی به خاطره ها بپیونده...

نمراتم که عالیییییییییییییییییی جز دوتا نمره زیر 18 نمره بدی دیگه ای ندارم خدا رو شکر... درس خونم هاااااااااااااااااااااا ( بوس برا خودم)

  • نمایش : ۲۵۲
  • Silent ...
    عزیزم

    موفق باشی
    :-*
    magystic Reen
    این وضعیت نمرات ترم اول سال سوم دبیرستان منه |:
    خوبه والا

    منم این ترم زیادی درسخون شدم
    وگرنه ترم اول و دوم دانشگاه افتضاح بودم
    مهدی ابوفاطمه
    موفق و پیروز باشی

    مچکرم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">