رقص زندگی

این زندگیست؛ با خوب و بدش باید رقصید

8

  • چهارشنبه ۱۴ بهمن ۹۴
  • ۲۰:۱۲

خیلی از دانشجوها (مث دختر عمه م) تعطیلات بین دو ترم رو زندگی میکنن... زندگی هااااااااا

بعضیام هستن (مث من) تعطیلاتشون با کارهای دانشگاه تلف میشه
آخه این زندگیهههههههههههههههههه.... نه واقعا این زندگیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از وقتی امتحانات تموم شده دارم خیر سرم گزارش کارورزی ترم 6 رو مینویسم... تموم شدنی هم نیس... هی کش میاد لامصب
هعییییییی خدا دلم خونه از دست کارورزی
باز ترم داره شروع میشه و کارورزی هم دوباره شروع میشه و باز باید هفته ای یه روز برم کارورزی..... :'(

  • نمایش : ۲۶۳
  • چشم به راهم ...
    ما هم

    همه بعد امتحانا راحت میشن
    ما تازه بدبختی هامون شرو میشه :|
    خوبه پس هم درد دارم یه جورایی
    اره والا.......
    مهدی ابوفاطمه
    :)
    :'(
    Silent ...
    من ک کلا کارورزی نرفتم :(
    خوشا به حالتون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">