رقص زندگی

این زندگیست؛ با خوب و بدش باید رقصید

14 - سلام بهار

  • جمعه ۱۳ فروردين ۹۵
  • ۱۲:۵۲

تعطیلات خوش میگذره؟؟؟؟

تسلیت عرض میکنم خدمت:
 ملت کارمند و دانش آموز و دانشجو (البته دانشجوهایی که از 14م میرن)... :)

ما که تا 21 فروردین نمیریم دانشگاه... البته روز 21م باید بریم کارورزی و من از الان عزادارم... یکی به خودم تسلیت بگه...
این تعطیلات خیلی خوش گذشت... 
عروسی پسر داییم 3 فروردین ترکوندیم... آی خوش گذشت...
میگمااا ملت آرایشگر درآمد خوبی دارناااااااااااااااااااااااااا
خودم بدبخت کردم با درس خوندن برا ارشد... یه ماه مونده تا کنکور و من هنوز 40% راهم مونده که برم...
13 بدر خوش میگذره؟؟؟
اینجانب از خونه پست میذارم... دیشب اینجا تگرگ بارون بود... پای درختای حیاط سفید سفید شده بود... امروزم اندکی برف بارید و الان به شدت سرده... دوست دارم سرما و آذربایجان
برا دریاچه مون دعا کنید... انشاالله سال پر آبی باشه تا اقلا دریاچه کمی زنده شه
دیگه عرضی ندارم

  • نمایش : ۲۴۸
  • سُـرور ..

    باز خوبه بیرون رفتید . خیلیا اصلا خونه نشین بودن!

    من همین رسم و آیین 13 رو دوس دارم اخه.. وگرنه اصرار نمیکردم که الان سرما بخورم!

    فرقی نداره موافقم.

    الان که بد نیستم ولی خوبم نیستم خب..

    فدای تو..

    ایشالا زود خوب میشی
    :*
    سُـرور ..
    اینجام سرد بود.. سرما خوردم :(
    آخی عزیزم
    الان بهتری؟؟؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">