رقص زندگی

این زندگیست؛ با خوب و بدش باید رقصید

28 - درگیرم با خودم. نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت

  • چهارشنبه ۲۹ فروردين ۹۷
  • ۲۳:۰۰

امیدورام تعطیلات عید به همه خوش گذشته باشه و خلاصه سال نوی همه هم مبارک باشه.

نتایج دکتری اومد.
رتبه مم هم عالی شد. هیچوقت حتی این رتبه از ذهنم هم عبور نکرده بود.
اما خوشحال نیستم. 
دلم شکسته. دلم خیلی وقته شکسته از دی ماه 92 شکسته اما هرجوری بود بندش زدم ک به یکباره خورد و خاکشیر نشه.
اما الان شکسته و جای بند زدنم نیست.
شکسته و هیچی و هیشکی نتونسته آرومم کنه. 
من از کل این زندگی یه چیز میخواستم و نشد. نشد و دلم شکست. یعنی نذاشتن و دلم رو شکوندن.
97 برا من خیلی طوفانی و سیاه شروع شد. با اعلام نتایج دکتری یه لحظه دلم خوش شد ولی بعدش یادم افتاد چقدر درمونده و تنهام.
خدایا صبر بیشتر میخوام، میدونم صبح من نزدیک نیست.

  • نمایش : ۲۴۸
  • معلوم الحال
    امیدی به قبولی ارشد نیست. الان فقط میخوام کارشناسی رو تموم کنم.
    نگفتید که شما را چه شده ؟ :((
    امید داشته باش
    آدمی به امید زنده ست...
    معلوم الحال
    رتبه تون عالی شده (دست و جیغ و هورا)
    ممنون 
    معلوم الحال
    سلام
    تبریک میگم :)
    چند شدید؟ چه رشته ای؟

    چه اتفاقی افتاده که این چنین غمگینید؟
    سلام
    مرسی:)
    ایشالا منم بیام تبریک بگم قبولی ارشد رو
    6 شدم. فلسفه تعلیم و تربیت
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">