رقص زندگی

این زندگیست؛ با خوب و بدش باید رقصید

31 - با ما به از این باش که با خلق جهانی

  • شنبه ۵ خرداد ۹۷
  • ۲۲:۵۹

دلم

دلم خونه.....

دارم از شدت عصبانیت دیوونه میشم.

یعنی بدشانس تر از من این دنیا به خودش ندیده.

پایان نامه من یه پژوهش شبه تجربی با متغیری هست که تابحال در ایران فقط در دو مقاله به کار برده شده و تا حدودی باید گفت که یکی از مقالات به تمام معنا مزخرف و اشتباهه.

اگه کارم سرانجام داشته باشه به نام خودم در ایران ثبت میشه، همونطور که آموزش فلسفه به کودکان به نام دکتر یحیی قائدی ثبت شده و همه جا با این عنوان میشناسنش.

امروز در کمال ناباوری بهم گفتن بهت اجازه دفاع نمیدن.

چرا؟؟
چون نه اساتید گرانقدر راهنما و نه داور محترم و نه حتی دوستام کسی چیزی به من نگفته بود که باید از جلسات اجرا و آموزش متغیر مستقلم فیلم بگیرم و به عنوان مستندات ارائه بدم به گروه.

به خودمم نگفتن هااااا. امروز "ح" برا گرفتن توصیه نامه هامون برای مصاحبه رفته بود دانشگاه و اونجا استاد راهنمای اولم بهش گفته بود که به خانم "ع" اجازه دفاع نمیدن چون فیلم نگرفته از جلسات آموزشش.

با استاد راهنما تماس گرفتم و گفتم شما قبل عید باید میگفتید که همچین مسئله ای هست. اقلا بعد عید موقع گرفتن نامه بهم میگفتید. 

به همکلاسیم گفته بودن که فیلم بگیره؛ حتی اونم به من نگفته بود. 

و الان مدرسه ها تعطیل شده... شاگردا نمیان مدرسه
و من نمیدونم چیکار کنم.

داغونم

داغون


  • نمایش : ۲۱۴
  • معلوم الحال
    تفففف تو این مملکت 
    من الان منتظر بودم بگم دکتر شبنم رقص زندگی از بزرگان چیز ایران رفیق من بوده! :/ 
    ایششش 
    اه
    تفففف
    حلش کردم
    نیازی نیست فیلم بگیرم
    هنوزم میتونی بگی :دی :))))
    ... ...
    سلام...

    انشالله درست میشه نگران نباش...

    سلام
    انشاا...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">