رقص زندگی

این زندگیست؛ با خوب و بدش باید رقصید

38 - :) خوشحالم

  • يكشنبه ۴ شهریور ۹۷
  • ۱۰:۲۹

صبح رو با خبر اینکه نتایج اعلام شده بیدار شی، عجب صبح دل انگیزیه. مخصوصا اگه دعاهات مستجاب شده باشه و قبول نشده باشی

خدایا مرسی

مصاحبه گران گرانقدر مرسی که قبولم نکردین

اولین بار از قبول نشدن خوشحالم.

حس آزادی و رهایی دارم


اینم کارنامه که اینجا به یادگار بمونه. دریافت

  • نمایش : ۲۷۶
  • میــ๛ آنـہ
    ینی دیگه دانشگاه نرفتین؟
    سلام
    نه. وقتی قبول نشدم چجوری برم :) و خدا رو صدبار شکر که قبول نشدم
    صبورا کرمی
    لا این حساب قبول نشدنت مبارک
    😂😂
    سپاسگزارممممم :))))))))))))))))
    معلوم الحال
    بفرما. شیرینیو بریز اینجا 
    5859-8310-****-0791 :)))
    چشم :)))))))))
    معلوم الحال
    سلام
    تولدت مبارک :)
    ینی چی خوشحالم دعاهام مستجاب نشد؟ :/ من اومدم که شیرینی بگیرم ازت :) ندارم و نمیخوام و نمیدمم حالیم نیست 😂 

    موفق باشی
    سلام معلوم
    کجاییی تو
    مرسی :)
    خوشحالم که دعام مستجاب شده و قبول نشدم.
    شیرینی میدم بهت نگران نباش. همین که قبول نشدم باید شیرینی بدم

    سپاس
    mr point
    نتایج فکر کنم نیومده 
    ارشد هستیم هنوز 😁
    که اینطور
    هفته بعد میاد احتمالا
    چه رشته ای؟ البته جسارت من رو ببخشید
    mr point
    من که اگر امسال قبول نشم که دیگه هیچ
    میشه 3 سال که قبول نمیشم و شاید دیگه عطاش رو به لقاش ببخشم
    نتایج اومده  همکار گرامی
    قبول شدید یا نه؟
    هیچوقت برای تلاش دیر نیست. حتی اگه 10 سال دیگه باشه
    من تا زمستون 98 میخوام بخونم و اونموقع دوباره کنکور بدم و دیگه رتبه م باید 1 یا 2 باشه چون فقط دانشگاه تهران میخوام
    مرتضا دِ
    چه خوشحالی جالبی! :|
    بدترین خوشحالی عمرم محسوب میشه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">